Nová generace Leady identifikuje konkrétní uživatele včetně historie přístupů

Leady, B2B platforma z portfolia nástrojů Imper pro identifikaci návštěvníků webu, představila svoji druhou vývojovou generaci. Nejzásadnější novinkou je kromě vylepšeného uživatelského prostředí možnost přesné identifikace konkrétních návštěvníků webových stránek. Rozšíření funguje v propojení s oblíbenými newsletterovými systémy. Imper tak postupuje v naplňování vize „Obchod 2.0", jejímž cílem je zefektivnit nejzásadnější kontextové obchodní procesy prostřednictvím big data analýz.  

Leady 2.0 funguje s oblíbenými systémy jako MailChimp, Ecomail a rychle přibývají další. Nová funkce výrazně zjednodušuje upsell i crossell aktivity a zároveň zásadně pomáhá při accountingu. Podává přehledné informace o zákaznických aktivitách – tedy nejenom o přečtených newsletterech a času stráveném na stránkách na základě prokliků newsletteru, ale hlavně o samostatných přístupech uživatelů na web dodavatele. V kombinaci s dalšími nástroji Imperu, kterými jsou především Merk a Monitora, dodá i podrobné obchodně-ekonomické údaje včetně aktuálních kontaktů nebo uvede dané osobnosti do businessového kontextu prostřednictvím mediální analýzy. 

„Snažíme se posouvat hranice využívání big data v obchodu. Nová generace Leady poprvé vylepšuje rozlišovací schopnost analýzy přístupů na stránky na konkrétní osoby včetně jednoduchého přehledu jejich uživatelského chování," uvádí Tomáš Berger, CEO Imper. „Jako první přinášíme jednoduše vizualizovanou a ihned použitelnou vazbu mezi newsletterovými rozesílkami a následným chováním příjemců na webových stránkách. Doposud anonymní informace o přístupech interpretujeme tak, aby na jejich základě byla možná jasná a přesně cílená obchodní akce.“

Podle prvních testů, do kterých se zapojili vybraní klienti předchozí verze nástroje Leady, zvedá nástroj efektivitu obchodních kroků 3–5×. To odpovídá vizi Imperu „Obchod 2.0“, která se snaží zefektivňovat obchodní aktivity poskytováním maximálního množství relevantních kontextových informací. Díky tomu je možné volit obchodní postupy podle skutečných potřeb zákazníků a výrazným způsobem zkrátit dobu obchodního procesu.